Witam
jestem studentką III roku z dwoma uszakami na utrzymaniu. O króliczki dbam jak mogę. Jeden z nich Mleczyk
został przeze mnie przygarnięty, był w stanie no powiedzmy sobie szczerze tragicznym. Ale jest ze mną juz ok roku
no i bardzo sie oswoił oraz wydobrzal pod moją opieką. Oba króliczki poddałam kastracji, no i nie oszukujmy sie ze jednak są one dla mnei sporym wydatkiem, dlatego postanowiłam zrobic wyprzedaż jest kilka ciuszków, jakies błyskotki. Jeśli sie komuś cos podoba a jest za drogie, można się targowac.
Rzeczy sa nieuszkodzone a jeśli są to jest to zaznaczone. Jakieś smugi czy też kropki są winą aparatu który niewiedziec dlaczego po sylwestrze jest nie do doczyszczenia
Jesli ktoś będzie chciał wiecej zdjęc lub dokładniejsze info(wymiary etc) proszę pisac na priv lub poniżej
ciuszki ledwo wyjęte z szafy dlatego niektóre są dosc wymięte, aktualnie idą do prania pozniej prasowania
Rzeczy te raczej nie były przeze mnie noszone. Odłożyłam je poniewaz szafa pęka w szfach a chodzę i tak i dwóch bluzkach, więc niech chociaż króliczki skorzystają
1. Sukienka AMISU czarna- new yorker- stan idealny rozmiar 36- założona 2 razy
cena 30 zł2.Sukienka AMISU czarna w cienkie pionowe paseczki - new yorker rozmiar 36 - nieużywana
cena 30 zł3. Sukienka Bershka ciemnoszara - rozmiar M zapinana na zatrzaski
cena 25 zł4. Ołówkowa spódnica z wysokim stanem midi - rozm 38
cena 30 zł5. Brązowa sukienka w białe groszki - dół bombka- rozm XL ale ja noszę S-M i tez pasuję
elastyczny materiał
cena 20 zł6. Beżowy ażurowy sweterek- rozmiar jak na moje oko M - założony moze 2 razy
cena 20 zł7. Bluzeczka z lekko bufiastym rękawkiem przed łokiec - rozm L
cena 10 zł8. T-shirt Terranova rozm S - nienoszony - brokatowe akcenty
cena 8 zł9. T-shirt Terranova rozm M -nienoszony - brokatowe i koronkowe akcenty
cena 8 zł10. Koszulka w poziome paski rozm 38 ale jest elastyczna więc daję przedział S-M dosc długa, noszona może 3 razy
cena 8 zł11. Biały longsleve CHEROKEE rozmiar jak na moje oko M